söndag 11 augusti 2013

Dags att börja träna?

Husse i huset fyllde år i helgen, och för att fira det tog jag kontakt med några av hans vänner och så överraskade vi honom i fredags med lite "Fångarna på Fortet" och Laserforce. Verkligen superkul MEN! Jag har banne mig inte kunnat gå ordentligt på två dagar nu. Igår morse när jag skulle ut på morgonpromenaden höll jag på att trilla i trappan för att låren värkte så förbaskat. Idag kör jag nån slags skänkelvikning i galopp för att ta mig neråt, sen väl ute går det bra även om det nog ser lite kul ut fortfarande när jag inte riktigt har kontroll på mina ben.
Jag har fått inse att min kondis och mina muskler från tiden som hästtjej inte är kvar i den mån jag hade hoppats, så nu tänkte jag ta tag i den där träningen jag planerat så länge och alltid tänkt att "jag gör det nästa vecka".
Eftersom jag både jobbar, pluggar och har två vilddjur + en sambo att spendera tid med vore det ju himla smidigt om jag kunde slå flera flugor i en smäll på något vis, och så skickade mamma den här i morse:
TRÄNA MED DIN HUND! Åtta roliga övningar!

Det är alltså Expressen som tipsar om roliga övningar man kan göra tillsammans med sin hund. Perfekt ju!
Jag ska absolut testa allihopa så snart jag kan styra mina ben igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar