måndag 22 juli 2013

Snabbvisit i hägnet

Helgen som var hade jag äran att få åka ner och besöka några av de underbara hundarna som bor i hägnen i Cernavoda.
Det blev en kort men intensiv dag, och den mesta av tiden spenderade jag med dessa tre fantastiska tjejer:


Jag säger bara; Herregud vad jag önskar att jag kunde ta hem dem alla tre! Så otroligt goa, vänliga och kärleksfulla.
Alfonsa, så sprudlande glad att jag knappt fick några bilder på henne för hon ville mest bara pussas hela tiden (med både mig och kameran).
Eusebia, lilla söta Eusebia, som viftade så mycket på svansen att hela den lilla kroppen gungade fram och tillbaka.
Marini, den lilla något blyga tjejen som till en början helst stod och slickade på mitt ben medan de andra gjorde vad de kunde för att nå upp till ansiktet, men som samtidigt var den som ville vara så nära som möjligt och som efter en stund kom och la sig bredvid mig där jag satt.
Jag hoppas verkligen att ni alla får komma till kärleksfulla hem snart, så att ni får mysa på soffan så som ni förjänar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar