lördag 23 mars 2013

Hund, hund och ännu mera hund

Mina kollegor har påpekat några gånger att jag pratar väldigt mycket hund. Innan jul (när jag dessutom gick och väntade på att få hem min Harry) blev det till och med en utmaning - Kan Madde gå en hel arbetsdag utan att prata hund?
Det misslyckades, för tydligen gällde det inte bara mina egna utan hundar på det stora hela.
Hur som helst, igår fick jag denna bild skickad till mig från en av mina fina kollegor och jag misstänker att jag inte är den enda hundägaren som känner mig bekant med situationen...? ;)



4 kommentarer:

  1. Haha, ja, det där smygandet upp i soffan känner man till.

    SvaraRadera
  2. Haha. Känner igen mig i detta :)
    /Anna

    SvaraRadera
  3. Kul bild!! Sådär försöker min STORA hund göra, när han får tillfälle!

    SvaraRadera
  4. Detta gäller extra mycket ju större hunden. Riktigt rolig bild!

    SvaraRadera